Vrati se nazad

Osiguranje od preloma - Priče naših klijenata

Kada pričamo o nesrećnom slučaju svi pomislimo - neće baš mene. To su uvek neki drugi ljudi kojima se desi peh. Međutim, u svakom trenutku možemo postati jedni od njih – i tek tada smo svesni svih posledica i troškova sa kojima treba da se suočimo.

27.01.2020

Male uštede na zdravlju i zaštiti mogu zapravo puno da nas koštaju kada se desi neočekivano. Zato je dopunsko osiguranje bilo pravi izbor za naše klijente – za malo ulaganje dobili su značajnu finansijsku podršku upravo onda kada im je najviše bila potrebna. Ovo su njihove priče.

Umorna posle celodnevnog sređivanja dvorišta Rada se okliznula ispred ulaznih vrata i pala. Lekari su konstatovali prelom skafoidne kosti (od palca do zgloba desne ruke). „Ne pitajte koliko sam išla uporedo i kod privatnih lekara na preglede, terapije… Uplašila sam se šta će biti sa mojom desnom šakom. Bila sam na bolovanju tri i po meseca, a onda se plata ogoli. Dobro dođe, popuni razliku taj novac“, kaže Rada, koja je svega tri nedelje pre pada uzela osiguranje i bila prva koja je naplatila štetu po polisi.

Marina je svom sinu predočila da usluga Moja sigurnost nudi mogućnost besplatnih pregleda fizijatra i popusta na fizikalne terapije u mreži partnerskih ustanova. Kao bivši vaterpolista Dejan je imao problema sa kičmom i isplatilo mu se da od džeparca izdvaja 168 dinara mesečno. Nije mu bilo ni na kraj pameti da će naplatiti polisu u iznosu od 100.000 dinara jer mu je na desno stopalo pao sto pored koga je stajao tokom proslave. „Iskoristio sam mogućnost fizikalnih terapija i pregleda kako bih što pre počeo normalno da hodam, jer mi je to pravilo baš veliki problem“, dodaje maturant.

Jelena se okliznula na pločice u teretani i naprsao joj je levi lakat. Nekoliko dana kasnije, kada je na team building krenula sa gipsom na ruci, kolege su je podsetile da ima osiguranje Moja sigurnost. „Kao korisnik sam znala šta treba da donesem, na koji način treba da dokumentujem svoju povredu, koliko traje čitav proces i kada mogu da očekujem odgovor. Sve je bilo vrlo efikasno i jasno“, pohvalila je osiguravajuće društvo Jelena.

Andrea se na kraju smene okliznula i povredila ručni zglob. Iako je na poslu imala obezbeđeno i privatno zadravstveno osiguranje, ispostavilo se da joj je znatno više novca bilo potrebno za oporavak. „Posle sam razmišljala: u kakvoj se situaciji tek nalaze ljudi koji imaju manja primanja, još i nemaju od poslodavca privatno zdravstveno osiguranje? Stvarno ni sanjala nisam da ću to iskoristiti, to je bilo moje pokriće za „ne daj bože“. Želim da imam pokriće za svaku životnu situaciju koju mogu, a nije mi to velika cifra koju odvajam mesečno, da bih odustala od toga.“

Ovakve i još mnoge druge situacije mogu da se dese bilo kada i bilo kome, ali se lakše podnose ako imate sigurnu zaštitu. Po ceni već od jednog kapućina u kafeu mesečno, možete se osigurati od preloma kostiju i troškova rehabilitacije u iznosu od 100.000 RSD, a pored toga i koristiti popust na fizikalne terapije. Osiguranje ne mora da bude skupo – sa uslugom Moja sigurnost možete da računate na finansijku podršku uz mala ulaganja. 

Za više informacija kontaktirajte nas.

Moja sigurnost

Uz mala mesečna ulaganja obezbedićete sebi više nego odgovarajuću osiguranu sumu u slučaju privremene sprečenosti usled loma kostiju i rehabilitacije, a sve uz jedinstvenu mogućnost stalne komunikacije i saveta od strane lekara.

Saznajte više

Obaveštenje

Potvrđujem da ovim putem ne zaključujem Ugovor o osiguranju i da podatke svojevoljno dostavljam isključivo u svrhu mogućeg pribavljanja informativne i neobavezujuće ponude za zaključenje ugovora o osiguranju i to prema podacima koje dostavim Societe Generale Osiguranje a.d.o. Beograd (u daljem tekstu: Osiguranje). U slučaju da popunjeni podaci nisu istiniti, odnosno da iz drugih razloga ili na osnovu volje Osiguravača nije moguće zaključiti ugovor o osiguranju prema ovoj ponudi, Osiguravač neće snositi odgovornost.

Svi podaci koje korisnik Aplikacije dostavi Osiguranju radi izrade informativne ponude su dostavljeni na osnovu njegove slobodne volje, a pristanak da Osiguranje obrađuje te podatke je dat konkludentnom radnjom*, odnosno, samim činom dostavljanja podataka od strane korisnika Aplikacije čime je data saglasnost Osiguranju da iste obradi u svrhu dostavljanja informative ponude osiguranja.

Osiguranje će prilikom obrade podataka postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

*Konkludentna radnja je radnja, odnosno odgovarajuće postupanje, kojim je jasno, nedvosmisleno i sa sigurnošću iskazan pristanak lica povodom određenog posla. U konkretnom slučaju popunjavanjem ličnih podataka korisnik Aplikacije nesumnjivo daje saglasnost da Osiguranje te podatke koristi, jer u surotnom neće popuniti podatke i dostaviti ih Osiguranju putem Aplikacije.