Telekonsultacije

Pozovite lekara u bilo kom trenutku bez obzira gde se nalazite nije važno da li ste u zemlji ili ne. Ova usluga vam je uvek dostupna.

  • Želimo da znate da nam je bitno da ste vi i vaši najbliži dobro i zato vam
    pružamo mogućnost da među prvima isprobate i koristite novu uslugu na
    našem tržištu – Telekonsultacije sa lekarom.
  • Ova usluga vam omogućava da, koristeći prednosti interneta, u direktnoj
    video komunikaciji sa lekarom dobijete brzu i specijalizovanu medicinsku
    podršku bez obzira na to gde se u tom trenutku nalazite.
  • Putem ove usluge možete dobiti opšti medicinski savet i stručne
    informacije koje su u vezi sa određenim zdravstvenim pitanjem,
    tegobama ili simptomima, uključujući i one za koje je neophodan vizuelni
    kontakt, ili tumačenje nekog medicinskog dokumenta.
  • Putem Telekonsultacije nije moguće propisivati recepte za lekove niti
    uspostavljati dijagnozu.
  • Za hitne slučajeve potrebno je obratiti se službi Hitne pomoći.
  • Ovu uslugu vam omogućava OTP Osiguranje, u saradnji sa partnerskom
    kompanijom Europ Assistance koja je specijalizovana za pružanje
    medicinskih asistencija.

 

Koliko dugo mogu da koristim ovu uslugu

  • Godinu dana od datuma aktivacije usluge

 

Koliko puta mogu da pozovem lekara

  • Neograničeni broj konsultacija sa lekarom opšte prakse i psihologom

 

Kada mogu da pozovem lekara

  • Radnim danima od 8h do 20h, bilo gde da se nalazite

 

Koliko dugo traje konsultacija

  • Konsultacija traje 30 minuta

 

Kako da aktiviram uslugu

  • „Klikom na link“ koji dobijate u SMS poruci pristupate usluzi preko svog telefona, tableta ili računara. Detaljno uputstvo za korišćenje usluge će vam stići na e-mail adresu. Dobićete i podsetnik o uspešnoj aktivaciji usluge.

 

Važno nam je da znate i sledeće

  • U vašem je interesu da pročitate e-mail potvrde zakazane konsultacije jer sadrži važne informacije.
  • Da bi kvalitet usluge bio dobar za audio i video konsultacije, potrebno je koristiti privatne uređaje za konsultaciju (telefon, tablet, PC) i dobru internet vezu.
  • Link preko koga će se obavljati konsultacija će biti aktiviran u tačno zakazano vreme.
  • Za video konsultaciju potrebno je da na svom uređaju dozvolite korišćenje kamere i mikrofona.
  • Nakon konsultacije molimo popunite anketu o zadovoljstvu pruženom uslugom.

Obaveštenje

Potvrđujem da ovim putem ne zaključujem Ugovor o osiguranju i da podatke svojevoljno dostavljam isključivo u svrhu mogućeg pribavljanja informativne i neobavezujuće ponude za zaključenje ugovora o osiguranju i to prema podacima koje dostavim Societe Generale Osiguranje a.d.o. Beograd (u daljem tekstu: Osiguranje). U slučaju da popunjeni podaci nisu istiniti, odnosno da iz drugih razloga ili na osnovu volje Osiguravača nije moguće zaključiti ugovor o osiguranju prema ovoj ponudi, Osiguravač neće snositi odgovornost.

Svi podaci koje korisnik Aplikacije dostavi Osiguranju radi izrade informativne ponude su dostavljeni na osnovu njegove slobodne volje, a pristanak da Osiguranje obrađuje te podatke je dat konkludentnom radnjom*, odnosno, samim činom dostavljanja podataka od strane korisnika Aplikacije čime je data saglasnost Osiguranju da iste obradi u svrhu dostavljanja informative ponude osiguranja.

Osiguranje će prilikom obrade podataka postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

*Konkludentna radnja je radnja, odnosno odgovarajuće postupanje, kojim je jasno, nedvosmisleno i sa sigurnošću iskazan pristanak lica povodom određenog posla. U konkretnom slučaju popunjavanjem ličnih podataka korisnik Aplikacije nesumnjivo daje saglasnost da Osiguranje te podatke koristi, jer u surotnom neće popuniti podatke i dostaviti ih Osiguranju putem Aplikacije.