Proces prijema u osiguranje uz polisu za stambeni kredit

Kod zastupnika u osiguranju, u OTP banci možete zatražiti proizvode osiguranja života

Popunjavanje medicinskog upitnika i zakazivanje lekarskog pregleda. Listu medicinskih pregleda možete preuzeti ovde. (Troškove pregleda snosi OTP Osiguranje)

Dobijate set ugovorne dokumentacije:

  • Opšte uslove osiguranja života
  • Posebne uslove koji se odnose na proizvod
  • Ponudu životnog osiguranja
  • Predugovorno obaveštenje, izjavu ugovarača/osiguranika

Ukoliko je iznos osigurane sume za klijente do 50 godina života viši od 150.000 evra ili za klijente starije od 50 godina, viši od 100.000 evra, treba da dostavite izveštaj o lekarskom pregledu i prateću dokumentaciju.

Polisa se izdaje dan nakon plasiranja kredita. Ne može odmah biti izdata pošto u momentu potpisivanja ponude nije poznat datum plasiranja koji je ujedno i datum početka osiguravajućeg pokrića. Umesto polise, šaljemo vam Izjavu o nameri prijema u osiguranje (nakon procene rizika) koja menja polisu do momenta plasiranja.

Ugovor je potpisan i važeći.

Obaveštenje

Potvrđujem da ovim putem ne zaključujem Ugovor o osiguranju i da podatke svojevoljno dostavljam isključivo u svrhu mogućeg pribavljanja informativne i neobavezujuće ponude za zaključenje ugovora o osiguranju i to prema podacima koje dostavim Societe Generale Osiguranje a.d.o. Beograd (u daljem tekstu: Osiguranje). U slučaju da popunjeni podaci nisu istiniti, odnosno da iz drugih razloga ili na osnovu volje Osiguravača nije moguće zaključiti ugovor o osiguranju prema ovoj ponudi, Osiguravač neće snositi odgovornost.

Svi podaci koje korisnik Aplikacije dostavi Osiguranju radi izrade informativne ponude su dostavljeni na osnovu njegove slobodne volje, a pristanak da Osiguranje obrađuje te podatke je dat konkludentnom radnjom*, odnosno, samim činom dostavljanja podataka od strane korisnika Aplikacije čime je data saglasnost Osiguranju da iste obradi u svrhu dostavljanja informative ponude osiguranja.

Osiguranje će prilikom obrade podataka postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

*Konkludentna radnja je radnja, odnosno odgovarajuće postupanje, kojim je jasno, nedvosmisleno i sa sigurnošću iskazan pristanak lica povodom određenog posla. U konkretnom slučaju popunjavanjem ličnih podataka korisnik Aplikacije nesumnjivo daje saglasnost da Osiguranje te podatke koristi, jer u surotnom neće popuniti podatke i dostaviti ih Osiguranju putem Aplikacije.