Moje zdravlje

Za vas koji mislite na svoje zdravlje i spremni ste da nešto preduzmete već danas, kreirali smo Moje zdravlje, dopunsko online osiguranje za slučaj težih bolesti . Namenjeno je samo našim klijentima koji već imaju polisu životnog osiguranja uz stambeni ili keš kredit kod OTP banke.

  • Moje zdravlje je dopunsko pokriće uz životno osiguranje predviđeno da bude vaše finansijsko obezbeđenje i podrška u slučaju pojave težih bolesti.
  • Moje zdravlje pokriva slučajeve kod pojave osam težih bolesti, a to su: malignitet, srčani udar, moždani udar, uznapredovala demencija (uključujući Alchajmerovu bolest), ugradnja „by pass grafta“ na koronarnoj arteriji, otkazivanje bubrega, multipla skleroza i transplatacija organa.

 

Karakteristike i prednosti

  • Jednostavno i lako ugovaranje jer se Osiguranje zaključuje online u OTP m-bank aplikaciji, bez ikakve potrebe dolaska u ekspozituru
  • Plaćanjem prve premije putem m-bank aplikacije, Ugovor o osiguranju smatra se zaključenim
  • Plaćanje premije je mesečno
  • Osiguranje pokriva nastupanje jedne teže bolesti u jednoj osiguravajućoj godini
  • U slučaju prekida osnovnog pokrića prekida se i dopunsko pokriće, a u slučaju reaktivacije osnovnog pokrića reaktivira se i dopunsko pokriće.

 

Ko se može osigurati?

  • Namenjeno osobama od 18 do 74 godine života
  • Osiguranje je dostupno online, a namenjeno je samo našim klijentima koji već imaju polisu životnog osiguranja uz stambeni ili keš kredit kod OTP banke.

 

Osigurana suma

  • Osigurana suma (u slučaju teže bolesti) iznosi najviše do 15.000 EUR

 

Trajanje polise osiguranja

  • Trajanje dopunskog osiguranja ne može biti duže od trajanja kredita i osnovnog osiguranja za koje se vezuje. Maksimalno trajanje je 10 godina

 

Do osiguranja jednostavno u par koraka online!

Iz udobnosti svog doma lako i u nekoliko koraka u OTP m-bank aplikaciji uzmite osiguranje Moje zdravlje!

  1. Na početnom ekranu aplikacije u polju Ostalo/Osiguranje/Ponuda kliknite na baner Moje zdravlje i prikazaće vam se Informacije o ponudi, proizvodu i pokrićima osiguranja
  1. Izaberite osnovnu polisu i obračun premije, izračunajte i izaberite sami osiguranu sumu, trajanje osiguranja i mesečnu premiju
  1. Zatim je potrebno da preuzmete svu potrebnu dokumentaciju i da klikom potvrdite da ste upoznati sa važnim informacijama, kao i da proverite i potvrdite da su vaši podaci ispravni
  1. Nakon što vam se otvori forma naloga za uplatu prve premije dopunskog pokrića Moje zdravlje, potrebno je samo da potvrdite plaćanje i preuzmete Aneks ugovora, a ovim završnim korakom smatraće se da je Ugovor/ Aneks zaključen.

Na kraju uspešno završenog postupka stići će vam i sms poruka da je prva premija uspešno plaćena.

 

I uz dobro zdravlje, dobro je
imati osiguranje Moje zdravlje!

  

Gde mogu da zaključim polisu

  • Polisu je moguće zaključiti isključivo u OTP m-bank aplikaciji
  • Za sve dodatne informacije pozovite kontakt centar OTP Osiguranja na broj: 011/2608665

  
U nekoliko koraka u OTP m-bank aplikaciji uzmite Moje zdravlje osiguranje.

Preuzmi dokumente
Liflet - Moje zdravlje "> ">
Lista hiruških intervencija "> ">
Posebni uslovi dopunsko osiguranje za slučaj hirurških intervencija "> ">
Posebni uslovi dopunsko osiguranje za slučaj nastanka težih bolesti "> ">

Obaveštenje

Potvrđujem da ovim putem ne zaključujem Ugovor o osiguranju i da podatke svojevoljno dostavljam isključivo u svrhu mogućeg pribavljanja informativne i neobavezujuće ponude za zaključenje ugovora o osiguranju i to prema podacima koje dostavim Societe Generale Osiguranje a.d.o. Beograd (u daljem tekstu: Osiguranje). U slučaju da popunjeni podaci nisu istiniti, odnosno da iz drugih razloga ili na osnovu volje Osiguravača nije moguće zaključiti ugovor o osiguranju prema ovoj ponudi, Osiguravač neće snositi odgovornost.

Svi podaci koje korisnik Aplikacije dostavi Osiguranju radi izrade informativne ponude su dostavljeni na osnovu njegove slobodne volje, a pristanak da Osiguranje obrađuje te podatke je dat konkludentnom radnjom*, odnosno, samim činom dostavljanja podataka od strane korisnika Aplikacije čime je data saglasnost Osiguranju da iste obradi u svrhu dostavljanja informative ponude osiguranja.

Osiguranje će prilikom obrade podataka postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

*Konkludentna radnja je radnja, odnosno odgovarajuće postupanje, kojim je jasno, nedvosmisleno i sa sigurnošću iskazan pristanak lica povodom određenog posla. U konkretnom slučaju popunjavanjem ličnih podataka korisnik Aplikacije nesumnjivo daje saglasnost da Osiguranje te podatke koristi, jer u surotnom neće popuniti podatke i dostaviti ih Osiguranju putem Aplikacije.