Moje dobro

Zdravlje je najvažnije, a ponekad da bi očuvali svoje zdravlje potrebno je učiniti i nešto više, nešto dobro za sebe. Zato smo za vas kreirali Moje dobro – dopunsko online osiguranje za slučaj potrebe operativnog lečenja. Namenjeno je samo našim klijentima koji već imaju polisu životnog osiguranja uz stambeni ili keš kredit kod OTP banke.

  • Moje dobro je dopunsko pokriće uz životno osiguranje predviđeno da bude vaša finansijska podrška u slučaju potrebe da idete na operativno lečenje.
  • Moje dobro pokriva veliki broj slučajeva različitih operativnih zahvata, a maksimalno pokriće iznosi 100% osigurane sume u svakoj pojedinačnoj osiguravajućoj godini.

 

Karakteristike i prednosti

 

  • Jednostavno i lako ugovaranje jer se Osiguranje zaključuje online u OTP m-bank aplikaciji, bez ikakve potrebe dolaska u ekspozituru
  • Plaćanjem prve premije putem m-bank aplikacije Ugovor o osiguranju smatra se zaključenim
  • Plaćanje premije je mesečno
  • U slučaju potrebe operativnog lečenja obuhvaćenog pokrićem isplaćuje se ugovorena osigurana suma u skladu sa Listom hirurških intervencija.
  • Osiguranje pokriva maksimalno 100% osigurane sume u slučaju operativnog lečenja u jednoj osiguravajućoj godini.
  • U slučaju prekida osnovnog pokrića prekida se i dopunsko pokriće, a u slučaju reaktivacije osnovnog pokrića reaktivira se i dopunsko pokriće

 

Ko se može osigurati?

  • Namenjeno osobama od 18 do 74 godine života
  • Osiguranje je dostupno online, a namenjeno je samo našim klijentima koji već imaju polisu životnog osiguranja uz stambeni ili keš kredit kod OTP banke.

 

Osigurana suma

  • Osigurana suma (u slučaju operativnog zahvata) iznosi najviše do 15.000 EUR

 

Trajanje polise osiguranja

  • Trajanje dopunskog osiguranja ne može biti duže od trajanja kredita i osnovnog osiguranja za koje se vezuje. Maksimalno trajanje je 10 godina

 

U par klikova do osiguranja!

Iz udobnosti svog doma lako i jednostavno u par koraka u OTP m-bank aplikaciji možete da uradite nešto dobro za sebe i uzmete osiguranje Moje dobro!

  1. Na početnom ekranu aplikacije u polju Ostalo/Osiguranje/Ponuda kliknite na baner Moje dobro i prikazaće vam se Informacije o ponudi, proizvodu i pokrićima osiguranja
  1. Izaberite osnovnu polisu i obračun premije, izračunajte i izaberite sami osiguranu sumu, trajanje osiguranja i mesečnu premiju
  1. Zatim je potrebno da preuzmete svu potrebnu dokumentaciju i da klikom potvrdite da ste upoznati sa važnim informacijama, kao i da proverite i potvrdite da su vaši podaci ispravni
  1. Nakon što vam se otvori forma naloga za uplatu prve premije dopunskog pokrića Moje dobro, potrebno je samo da potvrdite plaćanje i preuzmete Aneks ugovora, a ovim završnim korakom smatraće se da je Ugovor/ Aneks zaključen.

 

Na kraju uspešno završenog postupka stići će vam i sms poruka da je prva premija uspešno plaćena.

 

Pokriće za svaku godinu osiguranja, čak i za više intervencija u toku jedne godine!

Maksimalno pokriće osiguranja Moje dobro iznosi 100% osigurane sume u svakoj pojedinačnoj osiguravajućoj godini. To znači da osiguranik u svakoj godini osiguranja i u slučaju potrebe za operativnim zahvatom ima pravo na isplatu do 100% iznosa osigurane sume iskazane na polisi osiguranja.

Važno je da znate da svaki pojedinačni operativni zahvat ne podrazumeva 100% osigurane sume, neki su 25%, neki 50%, pa osiguranik može da ima i dve do tri takve intervencije dok ne „potroši“ 100% osigurane sume u jednoj osiguravajućoj godini. Kompletna lista operacija navedena je u Prilogu uz posebne uslove osiguranja, a možete je naći ovde i u OTP m-bank aplikaciji.

Takođe, ukoliko je jednom anestezijom obuhvaćeno više operativnih zahvata isplaćuje se intervencija  sa najvećim obimom pokrića. Isto važi ukoliko se obavlja više operativnih zahvata na istom delu tela u roku od tri dana od prve intervencije.

 

Uradite nešto dobro za sebe uvek i svaki dan,
a danas neka to bude osiguranje Moje dobro!

Dobro je da znate

Karenca – period čekanja od 3 meseca

Sa početkom ugovorenog osiguranja počinje i period čekanja – karenca, koja predstavlja period u kome se plaća premija osiguranja, a osiguravajuća kuća nema obavezu ukoliko nastane osigurani slučaj. Kod osiguranja Moje dobro karenca traje 3 meseca, ali se ne primenjuje ukoliko je operativni zahvat sproveden usled posledica nezgode, uz uslov da se ova intervencija mora izvršiti najkasnije u roku od jedne godine od datuma nezgode.

 

Spisak intervencija koje osiguranje ne pokriva

  • Stomatološka hirurgija
  • Korekcija vida sem, osim kada takav postupak izričito traži i savetuje hirurg
  • Kozmetička ili estetska hirurgija, izuzimajući situacije kada je intervencija neophodna zbog nezgode i u slučaju kada je hirurg izričito savetuje
  • Sprovođenje vantelesne oplodnje i carski rez
  • Doniranje organa osiguranika
  • Polne bolesti i hirurške intervencije koje su posledica istih
  • Hirurško smanjenje želuca.

Gde mogu da zaključim polisu

  • Polisu je moguće zaključiti isključivo u OTP m-bank aplikaciji
  • Za sve dodatne informacije pozovite kontakt centar OTP Osiguranja na broj: 011/2608665

 
U nekoliko koraka u OTP m-bank aplikaciji uzmite Moje dobro osiguranje.

Preuzmi dokumente
Liflet - Moje dobro "> ">
Lista hiruških intervencija "> ">
Posebni uslovi dopunsko osiguranje za slučaj hirurških intervencija "> ">
Posebni uslovi dopunsko osiguranje zza slučaj nastanka težih bolesti "> ">

Obaveštenje

Potvrđujem da ovim putem ne zaključujem Ugovor o osiguranju i da podatke svojevoljno dostavljam isključivo u svrhu mogućeg pribavljanja informativne i neobavezujuće ponude za zaključenje ugovora o osiguranju i to prema podacima koje dostavim Societe Generale Osiguranje a.d.o. Beograd (u daljem tekstu: Osiguranje). U slučaju da popunjeni podaci nisu istiniti, odnosno da iz drugih razloga ili na osnovu volje Osiguravača nije moguće zaključiti ugovor o osiguranju prema ovoj ponudi, Osiguravač neće snositi odgovornost.

Svi podaci koje korisnik Aplikacije dostavi Osiguranju radi izrade informativne ponude su dostavljeni na osnovu njegove slobodne volje, a pristanak da Osiguranje obrađuje te podatke je dat konkludentnom radnjom*, odnosno, samim činom dostavljanja podataka od strane korisnika Aplikacije čime je data saglasnost Osiguranju da iste obradi u svrhu dostavljanja informative ponude osiguranja.

Osiguranje će prilikom obrade podataka postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

*Konkludentna radnja je radnja, odnosno odgovarajuće postupanje, kojim je jasno, nedvosmisleno i sa sigurnošću iskazan pristanak lica povodom određenog posla. U konkretnom slučaju popunjavanjem ličnih podataka korisnik Aplikacije nesumnjivo daje saglasnost da Osiguranje te podatke koristi, jer u surotnom neće popuniti podatke i dostaviti ih Osiguranju putem Aplikacije.