Nastupio je osigurani slučaj, kada mogu da podnesem odštetni zahtev?
Potraživanja ugovarača/osiguranika zastarevaju u skladu sa članom 380. Zakona o obligacionim odnosima u roku od 5 godina, ali zainteresovano lice može dokazati da nije imalo saznanja o nastupanju osiguranog slučaja, kada rok zastarelosti teče od dana saznanja, s tim da je apsolutni rok zastarelosti 10 godina.
Ukoliko ipak želite da zahtev za isplatu štete podnesete odmah, molimo vas da nas pozovete na brojeve telefona 011/2608 663, 2608 734 ili 2608 668 ili nas kontaktirate na e-mail stete@otposiguranje,rs kako bismo vas sproveli kroz proces prijave štete elektronskim putem.
Obaveštenje
Potvrđujem da ovim putem ne zaključujem Ugovor o osiguranju i da podatke svojevoljno dostavljam isključivo u svrhu mogućeg pribavljanja informativne i neobavezujuće ponude za zaključenje ugovora o osiguranju i to prema podacima koje dostavim Societe Generale Osiguranje a.d.o. Beograd (u daljem tekstu: Osiguranje). U slučaju da popunjeni podaci nisu istiniti, odnosno da iz drugih razloga ili na osnovu volje Osiguravača nije moguće zaključiti ugovor o osiguranju prema ovoj ponudi, Osiguravač neće snositi odgovornost.
Svi podaci koje korisnik Aplikacije dostavi Osiguranju radi izrade informativne ponude su dostavljeni na osnovu njegove slobodne volje, a pristanak da Osiguranje obrađuje te podatke je dat konkludentnom radnjom*, odnosno, samim činom dostavljanja podataka od strane korisnika Aplikacije čime je data saglasnost Osiguranju da iste obradi u svrhu dostavljanja informative ponude osiguranja.
Osiguranje će prilikom obrade podataka postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
*Konkludentna radnja je radnja, odnosno odgovarajuće postupanje, kojim je jasno, nedvosmisleno i sa sigurnošću iskazan pristanak lica povodom određenog posla. U konkretnom slučaju popunjavanjem ličnih podataka korisnik Aplikacije nesumnjivo daje saglasnost da Osiguranje te podatke koristi, jer u surotnom neće popuniti podatke i dostaviti ih Osiguranju putem Aplikacije.